Великден в Румъния


Здравейте хора. Какво става. Днес ще ви пиша за Великден. И по-точно за моя Великден в Румъния! Преди няколко години бях там за празника и видях как хората го празнуват. От това което си спомням е, че тяхната традиция е такава: Мъжете се събират и тръгват към една къща където са всички жени. Защо всички са там? Не знам просто всички бяха там. След което се нареждат на опашка и един по един застават пред жените казват по едно стихотворение и ги пръскат с парфюми ( не знам може да е било само вода). След като се изредят всички започват да се мокрят здраво с вода и това е. :Д. Не знам. Не можах да си спомня друго. И не съм сигурен дали го преразказвам точно, но ако някой открие грешка да ми каже в коментарите. Но това което на мен най-много ми хареса бяха техните яйца. Ето вижте ги:
ВЕЛИКДЕН ВЪВ

ВЪЗРОЖДЕНСКИ КОМПЛЕКС  „КОСОВСКИТЕ КЪЩИ”
Не знам за тези, но онези които аз видях бяха кухи. Румънците правеха две дупки едната от горе на яйцето другата отдолу. След което издухват (не знам дали това е правилната дума :д) жълтъка от горната дупка и той падаше от долната. Не ме разбрахте нали. Е все тая нали аз знам :Д :Д ! След което със дръвце от което стърчеше малко и тънко желязо с гумен връх се топеше в нагорещен восък и се рисуваше. След като направят своите рисунки и оцветят яйцата в червено ( не знам защо, но те оцветяваха яйцата само и единствено в червено ) изчистиха восъка и крайния резултат беше това:


Наистина от всичко най ми хареса боядисването на яйца. И всъщност изваждането на жълтъка си беше доста трудничко ако не вярвате пробвайте.
Е това е от поста. Извинявам се, че не поствах дълго време, но сега ще почна по-често. Всъщност утре пак ще постна. Да ще пиша за Титаник, защото утре е 100 години от потъването му. И така да ами до утре. Чао!

BobbyPeterson

Penulis : Bobbyrangelov ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Великден в Румъния ini dipublish oleh Bobbyrangelov pada hari събота, 14 април 2012 г.. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1коментара: di postingan Великден в Румъния
 

1 коментара: