Вече пазарувам и в Lee Cooper

Здравейте хора, отдавна не съм ви писал. Забравихме се. Пет месеца си е доста време. През това време успях да направя много нови неща. Зарибих се по тениса, прочетох книга, почнах даскало.

Колко много ми се ходеше на училище в началото на септември. Едва чаках да дойде 17-ти за да тръгна. И щом стана време да стана в 06:30 отново реших, че не искам на училище и, че отново ми се иска да спя до 12:00.

Вече разбрахте, че пазарувам в Lee Cooper. До скоро не знаех, че съществува такъв магазин докато един спокоен ден не гледах hikenshtiken и не се записах за играта на Диди. И ти да видиш бях един от победителите. Играта беше проста трябваше трябваше да запишем в коментарите: Хей ШНИЦ искам ваучер за Lee Cooper. За да съм честен аз дори не го написах просто го копирах от предния :Д. Е както и да е важното е, че спечелих и сега ще си го ползвам с здраве.

Страшно съм радостен да ви се похваля, че най-накрая дочаках и началото на втори сезон на "Зловеща Семейна История" тези които го гледат знаят за какво говоря. Това е един уникален филм и тези които си падат по ужаси съм сигурен, че ще го харесат. Особено сега втори сезон е невероятен и нямам търпение да дойде петак аз новия епизод.

Какво да ви се похваля напоследък живота ми е толкова скучен. А да в вторник излиза 1-ви брой на училищния вестник "Нови Посоки". Аз измислих името. Жалко, че няма да го видите. Освен ако не учите в ТПГ "Мария Кюри". Ако учите там значи сте късметлии :Д. Та аз съм технически редактор отговарям кое къде да стои. Много е интересно, и благодарение на вестника мога да отсъствам от часове. Както на правих и днес по физикохимия.

Чудите се какво е това физикохимия. Ем честно казано и аз не знам много. Знам само, че госпожата не ме харесва и пише двойки на поразия. Но защо не ме харесва? Всички ме харесват. Нищо и аз не я харесвам.

Е това е от този пост. Нямаше какво да правя и реших да попиша. Мисля пак да започна да правя публикации и без това имам прекалено свободно време напоследък.Защо никой не излиза и всички си стоим по домовете цялата седмица? Много странно. Дано се промени това. Е чао за сега до следващия пост.

Bobby Peterson

Penulis : Bobbyrangelov ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Вече пазарувам и в Lee Cooper ini dipublish oleh Bobbyrangelov pada hari събота, 17 ноември 2012 г.. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Вече пазарувам и в Lee Cooper
 

0 коментара:

Публикуване на коментар